Tema: Re: Ar bankas gali atsaukti per PayPal atlikta transakcija, arba kaip kovoti su eBay?
Autorius: Fred
Data: 2010-10-05 15:57:17
    Galit papasakot kaip pats daret, as nuejau siandien prasizonduot i banka tiesiog pasakes visa tiesa, i ka man buvo duota suprasti, kad eik tu vaikeli namo geriau :)
    Jei nagrinet versija del korteles duomenu nutekinimo, pasak konsultantes, as turejau is karto skambinti i banka del korteles blokavimo. Padekit rengti samoksla, kaip cia prasukus sita reikala.