Tema: Re: TPVCAD draudimo ismoka?
Autorius: rmgonline
Data: 2010-10-04 16:17:40
skambinau, klausiau, pats siunciau jiems (!) policijos nutarimo kopija, kuria tipo gavau anksciau nei jie. dabar sako, kad va siandien sis ivykis pas mus jau baigtas nagrineti, perduota viskas direktoriui, ir "savaites gale" gausite pavedima....

"Rokis"  parašė naujienų news:i8cj94$5e1$1@trimpas.omnitel.net...

tai sedi jis ir laukia :)
siaip reik pa3.14st prota vissiems,
skambini klausi vienu kitu, skambini klausi gal ko truksta? gal ko nera gal
kokiu kl jie tau turi, ir bus tau tie pinigai.
nes man buvo kad biciukas nesutiko su protokolu, tada komisija dar sprende
ka su anuo daryt ir tt, tas dar skundesi bet baiges kai klevui teises
ateme...