Tema: Re: Kaip suzinoti Lietuvos Pastu siusto siuntinio i Vokietija busena?
Autorius: Lotuliukas
Data: 2010-10-04 10:15:35
Jei neklystu, Vokietijoje Lietuvos pasto siuntas pristato DHL, bandyk
ziureti cia
http://www.deutschepost.de/dpag?tab=1&skin=hi&check=yes&lang=de_EN&xmlFile=1016933
Ar suzinosi online, labai abejoju.
Taip, Lietuvos pastas trackina tik LT teritorijoje, bet pvz. siuntas siustas
is USA galima sekti nuo to momento, kai siunta patenka i USA teritorija, bet
per usps.com puslapi,
UK man rodos irgi galima pasiziureti, o va del Vokietijos dabar suabejojau,
bet bandyk.
Reikejo siusti EMS, jei norejai worldwide trackingo, jei gristant prie tavo
bedos, Paypalui ar Ebejuij vistiek reikes irodymo, kad siunta pristatyta,
t.y. arba geras komentaras, arba pardavejo laiskas tiesiai paypalui, kad
siunta gavo, arba uzrasas "shipment delivered". Buvau jau su tuo susidures,
zinau.
Aisku, pas mus beda ta, kad visokie UPS, Fedexai kainuoja didelius pinigus,
ir tiesiog kartais nebeapsimoka, o va musu pastas kazkodel pasidaryti sekimo
sistema tarptautine neskuba.