Tema: Re: UAB registravimas
Autorius: tomas
Data: 2010-10-01 14:03:24
siuo metu pats esu pradinejo sio proceso stadijoje, tai galiu pasidalinti
svieziomis ziniomis:

"Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message
> Sveiki,
>
> Gal kas patarsite kur paskaityti ar koki istatyma ziureti, ar tvarka, del
> imones registravimo. Kokiu dokumentu reikia ir pan.

pirmas zingsnis: uzpildoma JAR-5 forma (
http://www.registrucentras.lt/jar/formos.php ) ir nunesama i registru centra
kitos veliau reikalingos jar formos gerai pateikiamos naudojantis e-giru (
http://www.registrucentras.lt/jar/atmintines/e-gidas.php?tipas=uab )

demesio: siulau is karto pasigalvoti kelis pavadinimus, ipatingai tuo atveju
jei ne lietuviski.. nes as patyriau fijasko, sugalvojes viena 'visiskai
lempini' raidziu rinkini, o paskambino is RC ir pasake kad 'europos
sajungeje kazkas jau toki yra uzregistraves'. deja, kaip paciam patikrinti
toje europos sajungos db, sake kad tik jie gali. visa laime kad grazina
pinigus, arba reikia sugalvoti kita pavadinima :)

> PAtalpu savininku sutikimas registruoti UAB ju patalpose yra
> Dabar rasau istatus

tinka ir ukio ministerijos rekomendaciniai (
http://www.ukmin.lt/lt/veikla/veiklos_sritys/imoniu_teise/steigimo_dokum/Istatai/istatai.php )
jei reikia mandresniu, tai galesiu vakare atsiusti

> Steigimo sutartis  - gal kas pavyzdi turite?
> gal dar kas.

jei steigejas vienas asmuo, tai reikalingas steigimo aktas (sutartis - kai
steigejai keli asmenys), ji irgi labai tinka is auksciau ukio ministerijos
nurodyto puslapio

> Nusprendziau pats pabandyti uzregistruoti imone, Tai bandsiu iskotis info.
> todel jei pagelbesite tai butu saunu

p.s. sekmes :) smagu butu isgirsti kaip sekasi, ir koks tamstos kitas
zingsnis, nes man irgi viskas dar 'nauja' ir 'idomu' :)