Tema: Re: TA, lipdukas, talonas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-09-29 17:35:37
Mmm, taip, iš Delfi straipsnio man panaknamai aiški LVAT nutarties esmė ir argumentai.
Išsitraukiau seną dokumentą - tikrai pakankamai didelės pievos. Atvirai pasakius, nežinau, ar nėra KITO teisinio dokumento, relamentuojančio techninę apžiūrą, bet pagal tą seną LR Teisingumo ministro įsakymą (2003-04-18 dienos, galiojusį iki 2008-11-05), tikrai formuluotė tokia (6 punkte, bendrosiose sąvokose).

Techninės apžiūros talonas (toliau vadinama – talonas) – transporto priemonės valdytojui išduodamas šiose taisyklėse nustatytos formos dokumentas, patvirtinantis valstybinės techninės apžiūros atlikimą.

Techninės apžiūros ženklas-lipdukas (toliau vadinama – ženklas-lipdukas) – šiose taisyklėse nustatyto pavyzdžio žymuo, kontrolieriaus klijuojamas ant transporto priemonės valstybinio numerio ženklų ir rodantis valstybinės techninės apžiūros atlikimą bei jos galiojimo laiką.

----------------------
Dabar galiojantis dokumentas turėtų būti šis:
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO Į S A K Y M A S

"DĖL MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ IR JŲ PRIEKABŲ PRIVALOMOSIOS TECHNINĖS APŽIŪROS ATLIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2008 m. spalio 24 d. Nr. 3-406, Vilnius"

Nuoroda:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=358458&p_query=&p_tr2=
 Plius dar buvo 2 pakeitimai.

Formuluotė:
Techninės apžiūros talonas (toliau – talonas) – transporto priemonės valdytojui išduodamas šiame tvarkos apraše nustatytos formos dokumentas, patvirtinantis privalomosios apžiūros atlikimą ir nurodantis jos galiojimo laiką arba naujos transporto priemonės pateikimo pirmajai privalomajai apžiūrai datą.

Techninės apžiūros ženklas-lipdukas (toliau – ženklas-lipdukas) – šiame tvarkos apraše nustatyto pavyzdžio žymuo, kontrolieriaus klijuojamas ant transporto priemonės valstybinio numerio ženklų ir rodantis kitą privalomosios apžiūros atlikimo datą mėnesio tikslumu.

Vėliau dar pakeitė - talonas pranyko.
J.