Tema: Re: TA, lipdukas, talonas?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-09-28 12:30:36
Nesvaigstam apie tuos lipdukus daugiau, nesvaigstam. Baigėsi i baigėsi.
Beje, man boba vienaakė sakė, kad šiuo metu net neįmanoma iš policijos vienkartinio leidimo pasiimti (kad nuvykti į tech.apžiūros centrą). T.y., nuo 09.06 00:00 val. tavo sesers automobilis iki apžiūros centro gali būti tik ant karučių velkamas.