Tema: Re: darbas 1,5 etato
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-22 13:16:59
labai gera istorija.
Bet kas del npd ir pnpd taikymo. Teoriskai imone ji taikyti gali tik kai yra darbuotojo prasymas. Atsizvelgiant i siuo metu galijancias nuostas, kad metu pabaigoje persiskaiciuoja npd priklausomai nuo pajamu ir gali gautis kad tu turi primoketi gpm'o visai logiskai atrodytu prasymas netaikyti (tiksliau prasymo taikyti nebuvimas). Dar niuanasas, jie tavo pajamos per men daugiau nei 3200 per men npd tau automatiskai netaikomas.

T:)