Tema: Re: darbas 1,5 etato
Autorius: karolis
Data: 2010-09-21 14:56:29
a, pagalvojau, gal tiesiog tokie ribojimai kolektyvinej darbo sutarty numatyta gali but..

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:i7a6dd$h9b$1@trimpas.omnitel.net...
ghm. na istikruju idomu. mano atveju dirba zmogus 1.25 etato vienoj mokslo istaigoj ir 0.25 kitoj. sako daugiau niekur kitur negali dirbt. netgi tose paciose istaigose negali turet daugiau etatu. kokie cia gali but niuansai? cia kazkur turi but nustatyta kiek valandu tas etatas?