Tema: Re: Bauda uz triuksmavima
Autorius: AurimasB
Data: 2010-09-21 10:11:06
tai kad leidžiabas decibelų lygis ramybes metu ž kalbėjimas pusbelsiu ar šnibždėjimas. tai jei girdisi už durų, turėtų būt garsiau.

nors ramybės valandomis yra staripnsis ne zu nustatyto garso lygio viršyjima, toks lygis beja yra ir dienos metu, bet už viesosios tvarkos pazeidima, jei yra besiskundžiančių, vadinasi kažkam tikrai maiso. Na galbūt pareigūnai apkalust kitus kaimynus gali, kad tuo įsitikintų, jei atvaževę nieko neišgirs..