Tema: Re: Bauda uz triuksmavima
Autorius: Martozo
Data: 2010-09-21 10:10:32
"[wilkas]" <wilkasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:i79ko6$hld$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip tai kam, juk triuksmas triuksmui nelygu. Gerai, jei ten tikrai
> piktybiskai triuksmauja. O jei vaikas klykia ar baladojas zaislais i siena,
> suniui kazka skauda ir vienas namuose kaukia, o gal kaimynai kitos laiptines
> bosus paleide (o kitai laiptinei nusispjaut) ir skamba kiaurai, kad atrodo
> ir tavo bute.

Jei tai vienas kartas kai vaikas klykia, šuo staugia ar panašiai - manau niekas niekur ir nesikreipia (nebent su kaimynais susipykęs).
Tačiau jei yra kaip pas mane - kai ištisai (beveik kas trečią dieną) už sienos (pakaitom iš dviejų pusių) muzika groja iki vidurnakčio (arba nuo vidurnakčio), tai manai aš eisiu aiškintis ar kažkur kaimynai dar tik pirmą kartą sistemą išbando?

Beja, įtariu kad pas mus geranoriški policininkai vaikšto, nes tik įspėjimus po kelintą kartą dalina.