Tema: Re: Garantinis ir mokesciai?
Autorius: Snoopy
Data: 2010-09-17 10:55:05
Jei neklystu, BMS Dell gaudavo savais kanalais (priesingai negu visa 
likusi Lietuva), todel oficialus servisai bmsinius tvarkydavo tik su 
spec mokesciu.

On 2010.09.17 09:38, pjezo wrote:
> malonektit patikslinti salygas:
>
> Kas pardavejas? ar kompas pirktas pas Baltic Amadeus? ar pas kita pardaveja?
>
> Baltic Amadeus (manau ne is ju pirkai) gal nors ir limono ir 5 ct. paprasyti- jie atlieka garantini aptarnavima pagal salygas sutartas su gamintoju ir pardaveju.
> Jei pardavejas Baltic Amadeus nesumoka uz logistika, darbus ar kt.- kokio pimpalo Baltic Amadeus turetu is savo kisenes moketi uz remonta, kai navara nuo pardavimo pasiime koks nors BMS?
>
>
> "System"<vytautas.butkus@gmail.com>  wrote in message news:i6ti10$8s5$1@trimpas.omnitel.net...
>    
>> Sveiki,
>>
>> Pirktas buvo kompas, nusprogo pakrovejas, nunesiau I Baltic Amadeus, sako
>> ok, pakeisim nauju, bet reikes susimoketi siuntimo islaidas, nes siuncia
>> tiekejui tipo ar panasiai... Nu sumokejau as visus tuos mokescius(50LT), bet
>> dabar klausimas, ar cia ne ju reikalas butu padengti tuos mokescius? Ar cia
>> viskas ok, normalu ir cia dazna tokia praktika ir kituose garantiniu
>> atstovuose?
>>
>> Beje, kompas DELL, jei tai ka keicia.
>>      
> >