Tema: Re: Garantinis ir mokesciai?
Autorius: pjezo
Data: 2010-09-17 09:38:51
malonektit patikslinti salygas:

Kas pardavejas? ar kompas pirktas pas Baltic Amadeus? ar pas kita pardaveja?

Baltic Amadeus (manau ne is ju pirkai) gal nors ir limono ir 5 ct. paprasyti- jie atlieka garantini aptarnavima pagal salygas sutartas su gamintoju ir pardaveju.
Jei pardavejas Baltic Amadeus nesumoka uz logistika, darbus ar kt.- kokio pimpalo Baltic Amadeus turetu is savo kisenes moketi uz remonta, kai navara nuo pardavimo pasiime koks nors BMS?


"System" <vytautas.butkus@gmail.com> wrote in message news:i6ti10$8s5$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> 
> Pirktas buvo kompas, nusprogo pakrovejas, nunesiau I Baltic Amadeus, sako 
> ok, pakeisim nauju, bet reikes susimoketi siuntimo islaidas, nes siuncia 
> tiekejui tipo ar panasiai... Nu sumokejau as visus tuos mokescius(50LT), bet 
> dabar klausimas, ar cia ne ju reikalas butu padengti tuos mokescius? Ar cia 
> viskas ok, normalu ir cia dazna tokia praktika ir kituose garantiniu 
> atstovuose?
> 
> Beje, kompas DELL, jei tai ka keicia. 
>