Tema: Re: Ats.: Ats.: Pastas, muitine ir nelinksmybes
Autorius: Fred
Data: 2010-09-06 22:12:51
    Sutinku, man irgi tai nelogiska. Jei as sugalvosiu toki gauta daikta po kurio laiko parduot vel i uzsieni, o po to ji vel kas nors nusipirks is kito uzsienio, bus dar du PVM ir muitai, nors realiai daiktas lieka tas pats. Teoriskai, taip siuntinejant viena ir ta pati daikta galima pasiekti to, kad jo pridetine verte ir muitai virsys pacio daikto verte kelis kartus ar dar daugiau. Absurdiska.