Tema: Re: Kodel neimanoma gristi i ta pacia firma?
Autorius: lover
Data: 2010-09-06 18:54:20
as girdejau toki, posaki....argi piniguose laime? as galvoju,
kad laime tiesoje...taip ir cia jeigu yra kazkokia tiesa, arba
kitaip dar sakant tiesus kelias....tai tas kelias gali "uzhvezhti"
dar smarkiau negu zole ir niekados neishsivaideti....

ziurint ka tu laikai narkotiku, man vienas kunigas pasake, kad
kompiuteriniai zaidimai yra narkotikas, bet argi gyvenimas
neprimena kompiuterinio zaidimo...
gal zole irgi gali buti "tiesa" nezinau....bet bijau, kad viena karta
parukes zoles neishsivaideji niekada, o ne tai, kad paryciais,
paryciais butu per lengvai ishsisukta........................