Tema: Re: Q: Mokesciai nuo autoriniu pajamu
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-06 10:26:47
A jopt... tiksliai.
Bet tai a ne marazmas – rashyt 6% ir 3%, o realiai skaiciuot 3% ir 1,5%.
O kas ish to laimi...? Autorius..? Klientas..? Kubilius...? Man atrodo, kad Puškinas.
Tad pasikartosiu – kas tai sugalvojo yra  p y d e r a s t a i.
Skirtumo butu jokio, bet sutarty skaiciukai skiriasi. Prasideda tampymaisi smaukymaisi su vadais, projektu vadovais ir galu gale buhalterija.