Tema: Re: samsung 3 m. garantija...
Autorius: flag
Data: 2010-09-05 12:53:36
skaitau garantinio salygas -
Gamintojas garantuoja nemokamą gaminio servisinį aptarnavimą 36 mėnesius nuo
gaminio pardavimo datos ir garantinius įsipareigojimus 24 mėnesiams nuo
pardavimo datos jeigu nepažeistos sąlygos bla bla bla...

tai kaip suprantu, man jie gali tik nemokamai sutaisyt + už detales susimoku
pats ? nes jau praejo beveik 3 metai nuo pirkimo....