Tema: Re: Imoniu tikrintojai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-01 09:06:07
O jeigu be padjobkiu, tai kiekviena istaiga tikrina pagal jos veikal
reglamentuojancius istatymus. Taciau turbut beveik pas visus yra kazkas
panasaus i savoka"operatyvus patikrinimas". Imkim koki pavyzdi, kad ir VMI.
Pilnai iki triuiku gumytes tave gali tikrinti karta imetus. Taciau kas puse
metu gali ateiti ir patikrinti koki nors "tema". Pavyzdziui PVM'a, ar koki
GPM'o apskaiciavima nuo algu, ar banderoles ant butelku. Ir jei atejo
tikrint PVM'o, bet tikrindami ras shnapsa be banderoles - nereiskia, kad
neturesi problemu. O temu gali buti bevei 9999. Dar lieka mano minetas
operatyvinis patikrinimas - cia jau ishvis laisvos rankos. Rysio su kitomis
institucijomis tkrai nera - tai reiskia nera tokio punkto, kad vakar mane
tikrino SODRA, todel prasau VMI uz duru palaukt iki kitos savaites.