Tema: Re: darbo legalumas norgeje
Autorius: netas
Data: 2010-08-31 14:49:36
Siūlau rimtai pasidomėti kaip tamsta apiformintas ir kas už tave moka
mokesčius. Prašyk kad rodytų sutartis ar ką jie ten turi. Su norges
komandiruotėm pastoviai tokie bajeriai. Ir lietuviai, ir norgai bando visaip
taupyt ant mokesčių, LT inspekcijoms daro vienokius popierius, NO organams
kitokius, o kitais metais kas sugalvos patikrinti rimtai ir gali atsitikti
kad gausi pats susimokėt skolas iš to ką tau dabar perveda į kortelę