Tema: Re: Buto pardavimas ir bendrasavininkai
Autorius: arulis
Data: 2010-08-27 09:49:56
simsunas wrote:

> Gal kas zino ar teko konkreciai susidurt?
> Yra 3 bendrasavininkai ir 1 is ju noretu parduoti savo buti dali.
> Suprantama pirmiausia turetu pasiulyti bendrasavininkams, o po to
> pardavineti kitiems. Ar tas pasiulymas pirkti ta dali turi buti rastiskas
> ar uztenka zodinio? Bendrasavininkai yra pakankamai nemalonus zmones ir
> vis ziuri kaip cia pasipelnius ir pan. Ir ar pasiulius bendrasavininkams
> viena kaina po to galima siulyti uz mazesne kitiems?

butinai rastiskai , ir matyt per notara. kitaip bus kaip man, pardavinejau
pries koki 10 metu puse buto klaipedoj, tai bendrasavininkas sake nepirksiu
ir vsio, o kai radau kas perka, tai prasidejo santazas. teko sumoketi jam
400Lt,nes buvau jau uzsipises > 10 kartu vilnius-klaipeda prisivazinejau
del to reikalo.