Tema: Re: pinigai
Autorius: Silvano
Data: 2010-08-26 09:56:29
nu ramiako tai tikrai nebus...ateis viena diena ir apmokestins kaip
individualia veikla ar kaip darbo santykius ar dar koki suda sugalvos,
priklausomai nuo to, kaip diletantiskai parengta schema...o gincuose su vmi,
skirtingai nei daugelis nesusidurusiu isivaizduoja, nera taip, kad tu siunti
vius nx ir liepi jiems irodyt daug daug dalyku...jie nieko per daug
neirodineja - suraso kaip jiems atrodo ir jau tau tenka irodineti, kad taip
nera...o tai nera taip lengva, turint omenyje, kad ir teismai yra vmi puseje