Tema: Ats.: Nu nezinau kur paklaust ... Kas Lietuvoje pristato Hermes paket?
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-24 14:50:08
Na jau... DHL yra laaabai blogai. Draugelis sakė (nemažai visko siuntinėjasi su užsieniu), kad kiek siuntė per DHL, tiek problemos.

Man irgi problemų pridarė - nusiuntė siuntą ne tuo adresu (per vieną namą skaičius ne tas), tai skambina vairuotojas, sako "čia tas namas?". Sakau "ne, gretimas". Vairuotojas: "Tai tada užvešiu kitą savaitę". Sakau "Bet čia juk gretimas namas?!!". Vairuotojas: "Užvešiu kitą savaitę". Neturiu ką pasakyt.

"tOMZY" <tomas@[trinti]premjeras.lt> parašė naujienų news:i5059g$ah4$1@trimpas.omnitel.net...