Tema: Re: Konsultavimo sutartis
Autorius: Jesus
Data: 2010-08-17 19:32:36
konsultavimo / konsultaciniu paslaugu sutartis

sutarties objektas tokios ir tokios konsultacijos tokiu pavidalu ir forma.
jei reikia potemes.

paslaugu fiksavimas pagal fakta tokioj ir tokioj formoj jei tai valandos
arba paslaugos teikejas pateikia ataskaita kurios turinys toks ir toks,
forma word egzemplioriu skaicius toks ir toks

Jesus