Tema: Re: Pokalbių telefonu įrašymas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-13 12:50:53
Šitas momentas yra gal daugiau konkretizuojamas operiams, kai vykdomi nusikalstamos veikos požymį turintys veiksmai. Tokiu atveju įrašinėjimas nelaikomas sekimu. Sekimas būtų, jei tavo pokalbių būtų klausomasi blakių pagalba.

T.y., du pavyzdžiai:
1) tu nusipirkai diktofoną, nuėjai susitikti su butkevičium, ir bazarinat. Tada tas įrašas yra tavo ir jis yra "legalus" (nesikabinėkim kol kas prie šito žodžio);
2) tu neturi diktofono, bet operiai tave visą apsiuvo spec pasiklausymo įranga, ir liepė eiti pašnekėti su butkevičium. Tokiu atveju formaliai kaip ir ne TU įrašinėji savo pokalbį su butkevičium, o operiai įrašinėja jūsų pokalbį. Jie patys pokalbyje nedalyvauja, pasislėpę. T.y., butkevičius žodžius taria tik tau vienam, o ne jiems. Ir iš to atsiranda prievolė, kad įrašinėjant svetimą pokalbį, bent viena pokalbio šalis žinotų, kad jų pokalbio yra klausomasi ir jis yra įrašinėjamas. Nesu tikra, bet ne pareigūnai to berods daryti negali (t.y., tu oficialiai negali įkalbinti savo vaiką nueiti pašnekėti su mokytoja, prieš tai jam įsiuvęs diktofoną).

J.