Tema: Re: Bendrija ir rinkimai valdzios
Autorius: Faktas
Data: 2010-08-10 15:14:16
pagal mane iseina, kad reikia tik dziaugtis, kad kazkas aukoja savo laika ir
organizuoja, kad name butu daromi kazkokie darbai, o ne numeta rubikono bendrovei ir darykit ka norit.
nu sumokesi tu dabar 10 ar 20litu daugiau nu ir kame problema?
Uztat butu pas jus ne bendrija, o rubikonas, tai moketum po 40lt kas menesi daugiau. laimingesnis butum?
Pas mus name irgi bendrijos valdybos sprendimai ne visada man patinka, bet i galva nesauna ieskot
kaip cia prikibt, ar ka sutrukdyt, o kiek galiu tiek stengiuosi padet ar kokius parasus surinkt ar dar ka.
--
fak feisbuk, join DISAPOINTE