Tema: Re: Bendrija ir rinkimai valdzios
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-04 20:42:12
IMHO labiau civilinio ar DNSB. Rasai trumpai - "Gerb pirmininkas. Esu
bendrijos narys toks ir toks, bendrijos istatai numato, kad rinkimai vykdomi
taip, o paskelbtas variantas netitinka istatu ir DNSB nuostatu numeris X.
Prasau nurodyti rastu, kuo remiantis tai daroma arba nustot daryt bardakus.
Jei to nebus padaryta ir susirinkimo rezultatai manes netenkins, kreipsiuos
i teisma del sprendimu pripazinimo neteisetais bei negaliojanciais.
Buciuojum -  Jusu kaimynas".