Tema: Re: Q: trukes bendro naudojimo vamzdis -daugiabutyje, draudimas, namu valdos - kas atsako?
Autorius: tOMZY
Data: 2010-06-19 09:34:49
Man panašiai buvo, tik tas vamzdis šiek tiek užpylė mano paties butą. Buvau
apsidraudęs, pranešiau draudimui (If). Pasakiau, kad informavau bendrijos
pirmininką (žodžiu). Po kelių dienų atvažiavo kažkas iš draudimo, įvertino
nuostolius ir netrukus pervedė į banko sąskaitą. Kaip suprantu, draudimas
net neiėškojo iš ko padengt savo nuostolius, bet ir suma buvo nedidelė,
atskaičius frančizę.