Tema: Re: auto signalizacijos kaukimas nakti
Autorius: KEdas
Data: 2010-06-16 14:55:10
On 2010.06.16 14:08, Signalizacija wrote:
> Suklydai vystydamas samokslo teorija. Toje istorijoje viskas atvirksciai:
> pasitate namus prie kiaulidziu ir pradejo rekt

Ke? Nežinau jokios „tos“ istorijos. Tiesiog sumodeliavau pirmą
pasitaikiusią situaciją.
Jei nori – gali įsivaizduoti ir piktą kaimyną, kuris nuolatos
perkasinėja NE TAVO keliuką per laukus, kuriuo TU kasdien turi iš savo
VIENKIEMIO patekti ant plento, kad nuvažiuotum į darbą.
Mano brolis panašiai bėgo nuo problemų, tai dabar turi namą, o panašaus
pobūdžio problemos vis atsiranda. :)