Tema: Re: auto signalizacijos kaukimas nakti
Autorius: <antanas@sargenai.lt>
Data: 2010-06-16 10:39:04
Musu kieme situacija panasi. Nevaziuojantis automobilis ziema stovejo kieme,
nusedo akumuliatorius, autonomine sirena kauke visa vakara, kol irgi nusedo.
Taip automobilis ir prastovejo be gyvybes iki velyvo pavasario be jokio
garso :)
Pavasari pakeite seimininkas akuma ir pradejo eksploatuoti savo automobili
:)