Tema: Re: kaip radus kreditine kortele pasinaudot bankomatu?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-09 00:01:18
> O jei  ir ne kasdien - tai galbūt įtakoja tik įvykio tikimybę, bet ne
> įvykio pasekmes. O kalba  eina apie pasekmes ir šalių atsakomybes.

Mane netenkina pasekmes net prie 100-a procentines banko atsakomybes uz mano
ziopluma (kurios niekad nebus). Kortele - man einamiesiems mokejimams, kaip
ir gryni pinigai. Naudoti tai kaip saugu buda pastoviai prie saves turet
dideles sumas - IMHO kaip minimum neatsargu. Kiesu pameni? 9000 shtukas ant
galvos gavosi, o teisme kai kurie veikejai aiskino, kad "ganetinai neblogai
gavos - galvojom, kad dar maziau bus". Aisku, cia krastutinumas, bet jei
kortele naudojamasi tankiai, o ne paranojiskai ish po skverno tik parodant
antra puse, laikyt ten reiksmingas sumas tikrai nepatarciau. Abejoju, kad
tai rekomenduotu ir banke. Jei idomu, galiu uzklaust zmogaus kuris jau daug
metu su tuo dirba ir kiek zinau pripazintas autoritetas toje srityje, tik
tinkamai suformuluojam klausima - be jokiu isankstenybiu.