Tema: Re: kaip radus kreditine kortele pasinaudot bankomatu?
Autorius: G.
Data: 2010-06-08 01:29:14
Jei sudėtingai, tai pvz. taip:
http://www.lightbluetouchpaper.org/2010/02/11/chip-and-pin-is-broken/

Bet čia gal kiek per daug būtų milicininkams, o ir ant bankomatų turėtų
neveikti.
Rusijoje tikriausiai pilna vietų kur gali ir be PIN'o atsiskaityti. Arba
pvz. nusipirkti užsienio valiutos? (tada netgi galios dienos apsipirkimo, o
ne grynų pasiėmimo limitai)

Aš žinau vieną atvejį kai su vogta gold kortele iš bankomato paėmė apie
10000Lt į kreditą (Hansa bankas pasiuntė velniop ir dar pasiėme palūkanas +
mokesčius už išgryninimą). Tą žmogų kažkiek pažįstu - jis tikrai nėra toks
kvailas, kad piną užrašytą piniginėje laikytų. Ir apvogtas buvo
profesionaliai - vagys padarė viską, kad vagystė būtų nepastebėta,
tikriausiai tuo būdu bandydami išlošti laiko.  Gali būti, kad yra ir
kažkokių bankomatų exploitų, nos ir sunku tuo patikėti - tada tokie atvejai
būtų gerokai dažnesni. Iš kitos pusės, EMV protokolas yra žiauriai,
sudėtingas ir jame palikta daug laisvės bankams konkrečiai implementacijai -
kas teoriškai tikrai nepriduoda saugumo (šaltinis, tas pats
http://www.cl.cam.ac.uk/research/security/banking/nopin/oakland10chipbroken.pdf), o
ir bankai nelinkę skelbti apie inicidentus.

G.V.