Tema: Re: Teo sutarties nutraukimas
Autorius: A&G
Data: 2010-06-07 18:14:46
sama takaja
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:huj268$r1u$1@trimpas.omnitel.net...
Ne, nu tu duodi. Prieš 2 metus turėjai pasirinkimą - duoti 1klt iškart ir mokėti po 50Lt per mėnesį be jokių įsipareigojimų (su galimybe pasikeisti planą po metų į pigesnį, nutraukti sutartį pardavus butą, etc.), arba neduoti 1klt, mokėti po 50Lt per mėnesį, bet su sąlyga, kad po 50lt per mėnesį mokėsi minimum 24 mėnesius. Tu, kaip suprantu daug negalvodamas, pasirinkai antrą variantą, t.y. prieš 2 metus nenorėjai duoti 1klt už galimybę nutraukti sutartį bet kada, o dabar pisi protą apie akcijas naujiems klientams, parduotus butus ir kitokias niekaip su tavo įsipareigojimu nesusijusias nelaimes. Ar ne lochas?

--
Doc