Tema: Re: Teo sutarties nutraukimas
Autorius: A&G
Data: 2010-06-07 17:25:22
deja moku nepigiausiai, lyginant su naujais klientais moku dvigubai brangiau, tai irgi viena is priezasciu kodel norejau atsisakyt, visa iranga issipirkau per kelis metus, tai dabar jie skaiciuoja man suteiktas kazinkokias nuolaidas pajungimui virs 1000 lt
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:huipgi$fc0$1@trimpas.omnitel.net...
Tai jei jau nežinai ar iki sutarties galiojimo galo neparduosi buto ar bijai pakratyti kojas, rinkis neterminuotą sutartį. Biškį pakalę žmogeliai (jei tiksliau - visiški lochai be atsakomybės už savo veiksmus), pirma pasirenka pigiausią variantą prižadėdami už tai bet ką, o kai ateina laikas savo pažadus vykdyti, prasideda bandymai visaip išsisukinėti.

--
Doc