Tema: Re: duomenų panaudojimas iš valstybinės įmonės internetinės svetainės?
Autorius: meska
Data: 2010-06-03 14:58:51
Informacija vieša, asmens duomenų nėra. Bet kas gali naršyti ją ir
spausdinti atskirus puslapius  ar bet kaip naršyti tame ju tinklalapyje. Kas
mane labiausiai domina kad norint tuos duomenis paimti, man reikia
pasirašyti web-crawlerį, kuris prasieitų per kelis šimtus psl ir pasiimtų
duomenis. Vat čia nedrąsu kiek ar neprasidės koks baudžiakas netyčia :)

"and" <and@and.and> parašė naujienų news:hu7p0q$e18$1@trimpas.omnitel.net...