Tema: Re: banko mokesciai
Autorius: Gintas
Data: 2010-06-02 17:14:40
padariau pavedima is banko i mokesciu inspekcija. Sumokejau bauda uz vaziavima be dirzo. Pamirsau paziuret, ka nuskaiciavo, taciau pamenu, buvo triuksmas, kuri teisme laimejo atkaklus pilietis, kuris gaves bauda pareiske, kad nenori turet papildomu islaidu pevedimui ir lygtai teismas ipareigojo policija rast buda , kaip ta ivykdyt.