Tema: Re: Įgaliojimo pavizdys
Autorius: pjezo
Data: 2010-06-02 12:48:59
nu tai tu bent pasakyk ka tas zmogus tures daryti, kokius veiksmus jis bus igaliojamas atlikti..
o del dvieju lapu- jei nori galim ir ant 5 surasyti arba ant vieno- o turinys (juridine prasme) bus identiskas.
tas pat kas su NT pardavimo sutartim po siai dianai gali rasti notro patvirtintu 2 lapu sutarciu, kiti gi vos isitenka 5/6...