Tema: Re: dar viena mintis apie paso keitima
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-31 11:13:55
Pirmąkart girdžiu.
"Mano" migracijos tarnyboje tapetai atšokę palei lubas, voratinkliai visur, sietynai 1982-ųjų ir medinėmis panelėmis iškaltos sienos iki 150cm nuo grindų. Bet stovi nauja aparatūra (foto-pirštų-parašo), ir pasus senus tik su skylamušiu prakiurdė. Nieko niekas nekopijavo.

Tu gal seno paso neatsinešei?
J.