Tema: Re: ar muitas teisetas
Autorius: Volcano
Data: 2010-05-25 20:16:27
tai kokia prasme moketi uz shipinga tada? (siuo atveju buvo sumoketa 17$)
maniau jei uz shipinga moki, tai kaip ir susimoketi viska.
rezultate gaunasi preke kaina+shipingo kaina+pvm kaina+ muito kaina =
....galvos skaumas su neaiskumais.
Neaiski man vienok vistiek politika siuntimo is uzsienio parduotuviu
apmokestinimo. (kaip baltam zmogui zinoti, ar jam perkamos prekes kaina yra
galutine, ar gavus preke, kaina pasoks dvigubai)...
ech :)
--
Volcano
skype: Volcano_lt