Tema: Re: tesiu del pranesimo apie kysi ir kvietimo atvykti.
Autorius: Fwd
Data: 2010-05-19 08:44:23
Face control'as, rimtai. Nieks nekibs prie to, kuris zino ka turi daryti pareigunai, zino kokia atsakomybe paciam gresia ir t.t. Cia
kaip ir gatveje niekas nesikabins jei nebus tikri, kad 100% pajegs i duda duot.
Man taip pat tokie "vertimai" duoti kysi atrodo juokingai - kai "vercia" mane. Bet ne visi yra psichologiskai stiprus zmones, ypac
tokiose situacijose. O tema butent ir prasidejo nuo merginos.