Tema: Re: Kaimynai, mentai ir ale nenaudojamas auto...
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-05-14 09:35:42
Maxmos aiksteleje bijau kad tikrai taps nulupineta ir nebepanaudojama. Na nebent po kamerom pastatyt, bet kazin kiek tai padetu. Be to ir pati maxima tikrai neapsidziaugs.
As kieme tokia pacia bulkele turiu, nors, tiesa, su technikine. Gerai, kad nera vietos trukumo, o ir tu paciu kaimynu tik keliolika, tai nieks nesiskundzia. Parduociau, ale supelyjo salonas :)