Tema: Re: senukai ir lempute
Autorius: Ernikas
Data: 2010-05-11 10:05:44
jei kalbeti apie taupancias tas liuminisensines lemputes, tai jos yra ne
lemputes o elektros prietaisai ir jiems yra taikoma Lietuvoje 2 metai
garantija nepriklausomai kiek parduotuve duoda ir t.t.

del diodiniu nezinau, bet greiciausia panasiai.

su senukais viskas gerai esu ne viena karta grazines ir be problemu prieme,
aisku kai pradirba ~ 1 metus, tai nei cekiu, nei dezutes neberandi ir
nenesu, tuo labiau kai ir korpusas buna jau pageltes, bet jei kokiu 3-4 men.
begyje nebeveikia, tai prie progos nuvezu.

Ernikas