Tema: Re: Sugedusio garantinio prietaiso grazinimas
Autorius: AudLiut
Data: 2010-05-10 18:55:29
Teko susidurt su Samsung LCD is Senuku.
Liepe vezt i servisa, pasiuliau nusivezt patiems, tai bla bla "ai nu cia jei
netyngit laukt, ilgai uztruks, paciam greiciau ir pan", palikau telika,
kartu su prasymu grazinti pinigus, senukuose. Zadejo gauti atsakyma apie
gedima max po 2 sav. Ejau i senius po 3sav. po to po 4sav ir galiausiai po
beveik 5 sav. sulaukiau skambucio atvykt, pinigu nedave, bet pervede
sekancia diena i banka.
Po to kituose seniuose buvo nupirktas paskutinis tokis pats tv su
ispardavimo kaina ir naudojamas iki siol. :)