Tema: Re: Sugedusio garantinio prietaiso grazinimas
Autorius: Cube
Data: 2010-05-10 13:48:57
ManXP wrote:
> Praktika yra tokia, kad nesi daikta tiesiai PARDAVEJUI. Kai pasiulo nest i 
> garantini centra, siunti pardaveja nx ir liepi nest paciam. Ir aisku 
> pasakai, kad esant garantiniam gedimui nori pasiimt $$$. Jei gedimas 
> garantinis, lauki kol paskambins pardavejas ir eini pasiimt savo $$$.

Teoriskai - taip, praktiskai - geriau paciam i serviso centra, nes 
pirmiausia uztruks tikrai ilgiau, be to negali kontroliuoti ka ten 
pardavejas servisui pasakys. Kadangi pardavejas suinteresuotas taisyti, 
o ne grazinti pinigus, tai gali buti kad servisui duos pataisyti, o 
paskui klientui sakys - va pataisem, o pinigu grazinti niekas neprase. 
Net jei rastu surasysi, gali slapcia pataisyti ir tada sakyti - viskas 
veikia, jokio gedimo nera. Todel geriau pirmiausia paciam i serviso 
centra, tik ten prasyti ne taisyti, o surasyti defektacijos akta, o tada 
jau pas pardaveja, tada netures kur detis.