Tema: Re: Autorines skola
Autorius: Donatas
Data: 2010-04-30 14:26:33
Irodyti nekompetencija, patirtus netiesioginius nuostolius sunku bus. Jei
yra priemimo-perdavimo aktas, tai vadinasi jis prieme tavo darba. Geriausiai
butu kreiptis i koki advokata, nes vienam kovoti butu sunku, juolab kad
imone tikrai nusisamdys, tada bus suzaista ant procesiniu dalyku, dar gali
likti ir pats skolingas.