Tema: Re: Autorines skola
Autorius: Kazius
Data: 2010-04-30 11:29:04
parašiau jam apie savo ketinimus ir gavau pasiūlymą dar palaukti (terminas
neapibrėžtas).
Beje gavau gąsdinimą, kiek jis gali būti realus?

"Taip pat noriu tau pranešti, kad jei prasidės teisinei ginčai dėl skolos
išieškojimo, mes oficialiai tau pareikšime pretenziją dėl tavo daryto kodo
klaidų, kurias sąlygojo nekompetencija ir aplaidumas ir kurios dydis bus
nustatytas pagal patirtus nuostolius. Pareiškę tokią pretenziją, mes
padarysime sudengimą su esama skola."

Kazius