Tema: Re: Teorinis klausimas
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-04-15 15:28:25
Pridursiu, kad sankcijas uz ne laiku sumoketus mokescius numato Mokesciu
administravimo istatymas (MAI). Siaip pagal ji standartine sankcija yra
delspinigiai, kuriu dydi nustato Finansu ministras kas ketvirti.
Galutinis terminas, kaip jau buvo pastebeta, susimoketi PSD, yra geguzes
3 d. Jeigu jau pradejom sneketi apie baudas, tai turetume perziureti ir
MAI, ka jis sako apie tai ir ar sios ivardijamos tipo "baudos" patenka
po MAI nuostatomis, tai yra, ar is viso cia mes galima kalbeti apie
"baudas"...
As taip pat balsuociau uz tai, kad teisma butu galima laimeti ir
sumoketus pinigus turetu grazinti (arba iskaiciuoti i PSD imoka).

--
Valdas Vilutis