Tema: Re: Teorinis klausimas
Autorius: Raulis
Data: 2010-04-15 14:03:00
Irgi patrolinsiu. Būčiau prieš tokį teismo sprendimą. Susimokėjimai
poliklinikoj už palaugas tegu būna bauda už nelaiku sumokėtus mokesčius. Čia
kaip važinėjimas automobiliu be jo techninės apžiūros. Už tai sumokėta bauda
nereiškia, kad techninė apžiūra pati savaime atsiranda ir po baudos
sumokėjimo praeita apžiūra nereiškia, kad baudą reikia grąžinti.
Manau, kad mokesčius reikia mokėti laiku arba reikia pakeisti įstatymus ir
leisti mokesčių nemokėti visiems, o ne tiems, kurie nežinojo ar nenorėjo
žinoti. Neišgalintys susimokėti nenusteba gavę paragininimą tai padaryti ir
nebegioja su kvitukais. Esant reikalui kyla į revoliuciją ir reikalauja
pakeisti įstatymą, kad tų mokesčių ateityje nereikėtų mokėti.