Tema: Re: dėl personalinio kompiuterio sąvokos
Autorius: Raulis
Data: 2009-02-04 13:15:21
Oij, kaip pasižiūrėsi ir kam Tamstai reikia. Plačiąja prasme - ne, nes be
monitoriaus negali atlikti savo funkcijos. Tačiau laisvai gali sakyti, kad
man reikia personalinio kompiuterio be monitoriaus. Beje, nešiojami
kompiuteriai taip pat personaliniai, nors liaudis jų pastarajai kategorijai
nepriskiria.