Tema: Re: Netiesioginiai nuostoliai
Autorius: Blynas
Data: 2009-02-03 00:39:30
Nepasirašinėk po tokiu punktu jokiu būdu. Vieni čia mums pridirbo ir buvo toks punktas sutartyje, tai dabar mūsų advokatai traukia juos per visus galus su milijoniniais ieškiniais. Teismai, aišku, dar tik bus, ką nuspręs - nežinau, bet ar tau to reikia? Galų gale ar turėsi tiek litų geriems advokatams?

Ir čia baisiausia yra tikrai ne Imelda Markos paminėtas pavyzdys.

Kita vertus, užsakovas gali reikalauti atsakomybės už tavo veiksmus, ane? :)