Tema: Re: Liudininkas po autoivykio
Autorius: d@lgis
Data: 2009-01-30 17:50:03
Kartais buna, kad liudininkas atsiranda po skelbimo laikrastyje.
Man pries eile metu panasiai buvo. Kalta moteriskute dave skelbima,
atsirado liudininkas, kuris pravaziuodamas pro avarijos vieta mate, kad ne
as vairavau:).
Idomiausia, kad jis buvo ~teisus,jis mate kaip po avarijos is vairuotojo
puses islipo moteris.O mano keleive negalejo pro savo puse islipti - dureles
nebeatsidare,  teko traukti pro kitas.