Tema: Re: Ar privalau mokėti už komuna
Autorius: Blynas
Data: 2009-01-28 15:35:25
Matai, klausimas ir yra tas, kad ar gali yra teisinis pagrindas pakelti tarifus ar pripaišyti iš dangaus kiek kas suvartojo?

Nes čia vienas veikėjas iš valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos aiškino, kad taip galima. Kalbėjau ne aš, o kaimynas, tai nežinau, koks tai galėtų būti teisinis pagrindas. Man tai skamba kaip kliedesys, bet nelogiškumų pas mus daug. Todėl ir klausiu čia - gal yra kas susidūrė.